KTOTHEARIN

. . . .

Kommentarer
Postat av: Lisa Marie

Sweeeeet <3 fina ben du har. saknar dig också. jättemycket. vi ses när det blir juletider, om typ 2 veckor. jag kommer nog hem den 22. då kanske vi kan julfika/mysa den 23 lite eller nå. love you min lilla sugarplum. haha, jag har ju börjat träna på ett asroligt gym. skitstort. dem har typ 40 löpband, massor av crosstrainers, klätterägg och VIBBMASKINER. asnice. har vibbat bort alla tänkbara celluliter idag, och har sådan sjuk träningsvärk redan. hehe. kul. imorgon ska jag jobba på barnehagen. höhöhöhöhöh. wish me luck. osammanhängade kommentar, men jag är så förvirrad. BIG LOVE till dig <3

2010-12-08 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0