LISALISA


Här kommer en special till den (ibland) "vintertorra" vackra skönhet som nu för tillfället befinner sig i Oslo!, samt andra som möjligen kan känna sig träffade
man känner sig as cool
Äggula! Skumma upp, lägg på, vänta 20. Funkar skitbra! La på en vanlig fuktkräm efter, vilken inte brukar bita på min torra hy men vart bäbis direkt. Antar att vår torra hy går i släkten.
Man bör dock inte göra som jag gjorde, lägga på 75 000 lager direkt (får alltid för mig att mest är bäst), kan upplevas lite svårt att tvätta av. 1 eller 2 lager bör räcka
Pussis darl'!
Upd.
(stört irriterande att detta system inte fattar styckesindelningar)

Kommentarer
Postat av: din lizzie

ÅHHH! det där ska jag prova imorgon!!! Värsta fett hörredu, så kan vi båda ha bebisskin över julen. Värsta nice med nytt rum också!!! Jag vill ha lite kvalitetsmys där när jag kommer hemsi. C U SOOON, babygirlie. Fin i håret är du också! <3

2010-12-17 @ 01:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0